Insiden Pergaduhan Penyokong Selangor-Kelantan [PIALA MALAYSIA 2010]

Insiden pergaduhan antara penyokong Selangor dan Kelantan selepas perlawanan Suku Akhir #1 Piala Malaysia 2010

VIDEO: Laporan Versi TV3

VIDEO: Laporan Versi TV9

Advertisement

147 Comments

  1. Muhd Strol says:

    memalukan betul la selangor yg mulakan ke kelantan kelantan mane mane tempat pon nak gaduh padahal duduk semalaysia gak sungguh memalukan nanti kat kotabharu nanti aku harap penonton selangor sorang pon jgn gi la karang ade lak penonton selangor yg meningal

  2. Hafiz Nasir says:

    aku penah gi stadium time selangor vs kelantan liga super dulu. meluat gile aku tgk fans yg konon2 fanatik. tak pikir ke ade budak2, pompuan kat dalam stadium tu. smue ko maen balun je. pastu baling botol, tak lepas kne fans sendiri. arghhhhhhh -__-‘

  3. kejoryob says:

    @yoebamy haha. jgn habor rope tuh yop. ate nak wat mcm mane, udoh deme tu terlampo fanatik bebeno. mujo le kt ipoh xde rope ni. hehe

  4. nizam says:

    kite satu malaysia mane bole gadu2 ni…..

  5. TheIslamicable says:

    kapde fan kalantan yg bodo:ak tgk korg mmg bgus..smagat klantan tu kuat.. tpi agak2 la bhai..ko nk tgk bola kew nk g perang.. ada otak tu pkir..jgn pkai kt lutut..goal,goal,goal..tpi x goal pn..ngomo klate ngomo..ape yg korg ngomo pn ak x thu la..hahahaha

  6. cikgu kelate sg buloh says:

    harap semua sebelum game mula kat mana-mana stadium sekalipun sembahyang lah maghrib dulu…5 waktu penting buat kita semua..syabas kelantyan anda penyeri liga super piala malaysia…FAS perlu dipersalahkan kerana jarak pengasingan penyokong tidak sistematik

  7. red warrior says:

    ala…..penyokong klantan 2 batak…..biase ler…owg kua dr gua musang kn…batakk..selangor klu seri kt klantan pn,,selangor da menang da..hahahaaahhahaha

  8. aku says:

    fas gilo..tok pada jago keselamate stadium..fan selangor pun gilo jugok..mugo tepat dio..tera kelih kat klate tak dok gaduh pun..kiro selangok start dulu

  9. zaim says:

    sek selagor babi yo.nate mano komen glo gtu

  10. aloi says:

    Mari la kita sama2 megutuk kekejaman yahudi dan kelantan..mcm unta bodoh x berakal,wat malu tok guru yg di sanjung..monkey mcm stadium tu mak bapak dia org punye..mana ada pergaduhan membabit kan negeri lain,malain kan kelantan,FAM,anda dah tgk depan mata sendiri..FAS haram kan penyokong kelantan bila perlawanan membabit kan pasukan mereka di shah alam…kita rugi sikit x pe dr membuat kan penyokong kita hilang maruah melayan perangai monkey2 pantai timur……bongok…

  11. shahsukei78 says:

    aku penyokong kedah , sedih tengok insident mcm ni . kita sama2 negeri pakatan rakyat , naper pasal bola korang boleh bergaduh . tengok bola , tengok ajerlah , janganlah sampai bergaduh . memalukan

  12. namihc says:

    bila jadi camni, org bertambah takut nak g stadium… nak bawak anak bini jadi risau.. nak g sorang2 risau… jualan tiket makin susut… stadium bertambah lengang.. penaja jadi tak berani nak melabur… persatuan semakin miskin… hmm.. patut la bolasepak malaysia semakin suram…

  13. kuone says:

    kito sek kelate memang kuat semangat ,saya puji rakyat kelate dimana2 pun dio ore ni ado…tok supo negeri2 yang lain….sayo puas hati dengan penyongkong kelate dan permain kito .

  14. iq85 says:

    mmg bergaduh x elok. Kelantan dan Selangor sama saja perangainye.. Tp itu hanya segelintir sahaja. mana bergoyang pokonye klau x ada anginnye.. media yg buat liputan harap dapat buat liputan yg adil.. mmg org akan jadi prejudis dengan org kelantan di sebabkn oleh fitnah.

  15. balqisjitra says:

    hampai mai aloq staq hampa tau la

  16. lilil says:

    mulut tu kejam sangat lah awak ni aloi

  17. kuali says:

    huhuhu..apelah psukan selagor mengganas kelantan yg dipersalahkn..

  18. kuali says:

    ganaz giler org selangor ni..mgkin sbb diorang tau diorang dh nk kalah..huhuhu

  19. SELANGOR zou dane says:

    kito sek, kito sek amderr…… pekak tlinga aku.. main bola la lahanat

  20. anti kelantan says:

    aku mmg anti kelantan,asal maen bola je nak gaduh..bangang..duk kelantan la,x payah carik rezeki kat selangor..mkn je budu tu sampai bodoh dan kembung perut..hahahaha…

  21. Mohd Faizal says:

    @0199962865=baca la..aku komen kt sini mmg utk dibaca..kalo aku x nk org baca wat pe aku komen kt cni…biar semua org tau,biar semua org baca…bkn ckp lepas,tp da mmg hakikat…

  22. ann maria says:

    @xvalensix hang butuh sial

  23. wazam says:

    klau tak ado ore klate tak majulah negeri selangor

  24. selangor berlagak je…
    we mujur ada orang kelantan je majukan selangor…
    tengok kt padang lak..penyokong kelantan je sllu beli tiket banyak..
    negeri lain ada ?ada?
    memng kelantan sukar sikit dicabarr

  25. ALLIUSER says:

    @96batch …lg x waras org percaya fitnah media…

  26. ALLIUSER says:

    @yoebamy …mulut fan selangor cam longkang busuk….tu la agaknya gaduh tu

  27. terbaeksajaa says:

    Kesian aq tngok budak tu kene pukol..terok kene pijak..

  28. mak kelantan ayah selangor says:

    senang cakap dua-dua bangang.main bola cam cilanat.ada ke piala malaysia nak dibanggakan.main tak kemana pun bergaduh je la retinya

  29. mak kelantan ayah selangor says:

    aku ni may ayah dua-dua negeri.satu pun aku x sokong.main cam budak tadika.sepak bola tah kemana hala.

  30. b0405102555 says:

    mmg diakui segelintir penyokong kelatan mmg kureng sket kepala die..aku akui tu sumer…tp sape start baling mercun kat ssa aritu dkt penyokong kelantan?aku duk tepi tu aku tgk sendiri mamat tu mengamuk,pastu cabut kerusi ssa..pastu geng2 yg ske gaduh pun ikut jgk…

  31. 771006yasmin says:

    95ezz: kalau awak anti sekalipun dgn org kelantan, jgn lah sampai keluar kata2 macam tu…..mak bapak awak x ajar ke cara nak bercakap sopan sikit…..

  32. shahrularianti says:

    dua-dua team sama jer la… bengong dua-dua

  33. wanjsea says:

    @TheTaukeh EH SIAL LU… LU BAEK SGT KE SIAL…

  34. Hamba Allah says:

    orang kelantan ni hebat2,,bkan stakat bola,politik pun negeri lain tk bleh lawan..kita org kelantan ada prinsip hidup..dr segi bola siapa brani gaduh dgn kelantan ni lah sbb klu jihad pn kitorang brani bkan stakat cakap je

  35. budu baik says:

    Aloi tu macam mabok pulak cakap. Mung (geng slgr) selalu mencetuskan provokasi. Kami dah ditanam prinsip, jangan mula kan pergaduhan, tetapi jika dimula, kami tak takut untuk menerimanya. Takbir…

  36. TheTaukeh says:

    @spoon8000 ha, kan Tok Guru dia kata Tuhan pun mencarut? patut la orang2 kelantan macam spoon8000 ni suka mencarut dan maki! dah dihalalkan oleh PAS! Inilah hasil 20 tahun pemerintahan PAS, parti Isle kononnya!

  37. Shafiq Azmi says:

    KAMI 32 KALI DAH MENAG OIIII!!!!SETAKAT SEMUA PEMAIN DARI NEGERI LAIN TAK PAYAH LA…DASAR ANAK BUDU!!!!

  38. MrMrs says:

    eh..dok eh budu tu sedak dok eh. x dok anok tekok sguh la mu nih

  39. abeELmuse87 says:

    @DonCapiqueRico mu ni bolok gapo??

  40. ultrakelate says:

    @DonCapiqueRico komen sama je kat mana2. dasar budak dengki. wakakakakkaka. kesian dia! kesian dia! kesian dia!

  41. deathallica says:

    biar la dio nok kato gapo pun..dio pn xdop lagi time tu..mmg seentero malaya tau selangor n singapore dulu hebat..loning team kito pulok hebat..terimo la kenyataan ni..tp loning selangor pn mmg hebat..(sedak ati puok dio..)

  42. MrMrs says:

    team kawe paka ore luar sbb sek kawe standard EPL. tu pong nk aku tere ko. buto bola sguh la mu nih. acu tere gak ko dio sikit, guano arsenal, mu, chelsea. oloh bayok sgt la team aku nk keno sebuk biar mu pehe. lain kali ari minggu mu kelih la bola d astro. duk banda klu xdop astro, malu weh

  43. mlakak bung says:

    penyokong masih tak bertamadun.. mati sia-sia.. ade akal tak diguna..
    memalukan negara.

  44. brondailis says:

    kawan2 dari negeri lain pun bila dah tau orang kelantan macam tu , buat apa pegi cari pasal..ibarat kita dah tau harimau tu garang buat apa kita pegi dok main-mainkan dia, bila dah kena cakar baru kita pun nak marah..bila nak setel macam tu..orang kelantan pun bukan suka sangat nak gaduh-gaduh dengan orang kalau tak diganggu..dia orang nak fan sampai pecah kepala pun biarkan saja..nak buat macam mana dah tren rakyat dia macam tu……..suka kan kedamaian..

  45. sek kito jange pecoooooooohhhhhhhh

  46. pulun kedah pulon says:

    male ni kelate nok gomo kedoh…..ha ha ha ha

  47. aznanpin says:

    @cinaISLAMelayu ada apa2 yg x dipengaruhi politik kat malaysia ni?

  48. TheTaukeh says:

    eloklah Kelantan main bola di liga thailand, lebih elok kalau kerajaan Malaysia serahkan kembali Kelantan kepada pemerintahan Siam (thailand) kelantan masuk Malaysia pun sebab British yang ambik dari Siam..eloklah bagi diaorang kembali ke Siam….duduk dalam Malaysia menyusahkan orang lain saja….

  49. MrMrs says:

    wok yoh sguh la sek2 tumbuhan x brapo nok segar nih

  50. anys says:

    kelantan tetap dgn cara n tatsusila kite…..

  51. ajib apeng maLi says:

    asl ar bdh sgt…………
    ubah larh sikap too…
    nk gado jew wat skit bdan ade arg…
    nk gado g stage arg bru btol…
    sign kontrak trozzz…
    ubah sikap sbgai rakyat malaysia yang bertatasusila….
    kn kiter satu malaysia…
    malaysia nie kn aman harmoni…
    wat pew ade pertelingkahan jew….
    ape deyhhhh….

  52. PENYOKONG SELANGOR says:

    FUCKING KELATE………………

  53. peminat bola perak says:

    penyokong kelantan mcm berok
    x abis2 nak gadoh..
    bodo btolll….

  54. oi…..korang ingat klantan dgn selangor kuat mane belasah2 ni
    korang cuba gaduh dgn orang luar negara klau kuat pun hebatlah jgak cuba tgok terengganu klau kalah x delah mcm korang sikit2 gaduh biasalah kelantan dgn selangor x boleh dibiar kan

  55. buuuuuuuuu kelantan kejap lgi kalahlah dgn n.9 nanti dkt bukit jalil hahahahahahah

  56. aku rasa penyokong kelantan yg meningal dunia tu bukan sesak nafas aku rase sebab pening kepala kot x habis2 gaduh pasal selangor dgn kelantan aku rasalah

  57. mat kelate says:

    duo duo bodoh.. selangor lagi bodoh sebab mula provokasi..

  58. jojojaja8118 says:

    kenapa hang sume kutuk2 Selangor ni ?? mu gi KL pon singgah mai Selangor !!! ha, hang jgn removed ni komen !!! hang removed hang siap !!!

  59. SkyBoxxer says:

    kelantan otak kolot..harap nik aziz je yg bagus..yang lain semua perangai mcm pukimak..

  60. SkyBoxxer says:

    @jerogiman ade kne mngene dgn kau ke pantat?

  61. victor valdes malaysia says:

    kpd aloi => ko ingat ko kutok org 2 prangai x mcm yahudi ke???
    bodoh la ko aloi…ckap ikut sdap mulut aje…mcm la ko 2 baik
    sangat…sedar la diri 2 skit aloi…

    kpd pnyokong kelantan => sbar je la..lntak dieorg la nk kate ape pn….
    jnji kelantan dh mnang piala…

    TERENGGANU & KELANTAN DA BEST

  62. jerogiman says:

    @akajim029 apakah prasaan awak tngok jiran awak bgaduh sesama sndiri? tentu tak sedap kan? mcm tu la prasaan aku skarang.

  63. herocili says:

    setahu aku org kelantan ni takkan bertindak sekiranya tiada provokasi…..penyokong selangor dari dulu memang jahat ler….satu malaysia tahu la selangor ni bikin kecoh je lebih.. dah berani nak bunuh2 org pulak… konon2 jer rasa berani tu…tapi takut pegi stadium kelantan? tak mcm penyokong kedah… berani pegi stadium kelantan…. SELANGOR PENGECUT…!! hahahaha..!! =))

  64. hunter says:

    sep selangor meme banyok make babi..tu ya koya berani tu.. sep yo takdok united supo kelate.. jupo so samo so kecut batu jugok sep yo tu..

  65. semangatsokmo says:

    wahai pnyokong2 kelate toksoh dok laye la soro2 hok dok nyalok tu hantu2 tu dekki blako sb negeri diorg xdok penyokong mace kito…yes2 hidup kelate hidup red warriors..

  66. tengku shafiq says:

    penyokong klate smakin mningkat..sbab klate dpat piala malaysia lgi pn ponykong mn brani cri psal dngn pnyokong klate…. klate leader… !! GOMO KLATE GOMO !! sek kito blakow !

  67. pagasca says:

    orang kedah aku respek….berani datang kelantan

  68. fabfiera94 says:

    kelantan anerw rety maen bola…dh klah pas 2 nk cri pasal….

  69. akhiandevich says:

    aku orang trg…..dari pengalaman aku orang kelantan atau “sekbarat” panggilan kami org trg kepada Kelantan..diaorang ni kalo ramai2 memang cukup berani dan gagah..tapi kalo ajak gaduh satu sama satu penakut…member aku dari negeri lain pon cakap macam tu..kalo sekbarat ni pergi ke johor harus kena tikam dibudak jawa atau bugis johor…

  70. oghe klate di sabah says:

    pnyokong slagor 2 sbenanya dengki dgn kmajuan bola sepak klantan……..
    dyorang tau dulu mmg slangor kuat tp dunia tlah bputar…….klantan yg dulu dblasah skrg slangor kna blasah blk…..slangor dengki dgn ap yg tjadi skrg lalu guna kan publisiti murahan iaitu media utk malukan pyokong klantan…..
    cbalah cri d negri2 lain yg ad semangat bola sepak atau lbih tepat lg stadium pnuh stiap kali prlawanan……klantan jak bha ad……
    lg memalukan apbila selangor msuk final piala malaysia dulu,pnyokong dyorng bleh kira pakai tgn jak bha……ap ni???????/
    cri gaduh ska sgt…..mmg pnyokong slangor palui(bodoh dlm bhasa sabah)

  71. VIVA SELANGOR says:

    aku malu jadi rakyat selangor….. penyokong selangor cam sial je peragai…

  72. jazli hazwan laili says:

    @akhiandevich aku org ganu gk..mmg la…klate hrp sek2 ye rama…sorang nakut

  73. Muhamad Nazri says:

    @akhiandevich hahaha..bodo la mu ni..sapo2 kalu kat negeri sendiri mmg la samseng..banyok sgt ko member mu tu

  74. TheBro090 says:

    @abeELmuse87 wei!!! budok pc dok budok pc.. acu takyoh panggil gu gak!! koya debbe teh nate nih.. acu mu eh hok mari.. kito selesai so samo so.. uhhh!! tok abih2 panggil gu.. ingat hebat sangat ko!!! mu ingat mu duk atas bumi sapo!!! bumi tuhe ni boh.. bumi tuhe!! Demo nok debe atas bumi tuhe ko!!!.. baso ore tok kenal langit tinggi rendoh..

  75. abeELmuse87 says:

    @TheBro090 ni no aku 0179454998 aku duk pc…kalu sero nk sgt,helo la…bru mu tau tingi mn langit tu

  76. abeELmuse87 says:

    @sodierof4tune berok tu mung kero tu mek mung monyet tu pok mung..ko lagu mana???

  77. abeELmuse87 says:

    @miorestu hahahaha…..sapo hak pecoh palo boh??

  78. Alif Anuar says:

    @herocili btul tu…slangor pengecut…ak sokong kedah…

  79. cinkelbabi says:

    @herocili kedoh ni diam sket..tapi kalo demo kecoh..kawe timbuk gok demo..

  80. Otai Beam says:

    suma dah besar tapi otak mengalahkan otak udang nasib2 hantam saja labu

  81. memangakupoyo says:

    @mbikers1 kelatan pukimak slalu gaduh… beza ngan orang negeri lain, semue kecut… ngan selangor, ambik ko… 2 ekor kelatan mampus… kedah, korang nak sama yer??? berani kecoh ah… baru korang tau langit tinggi rendah… buat per merempat negeri korang kalo negeri sendiri kaya raya? PUKIMAK SAMA KELANTAN KEDAH PERAK JOHOR NEGERI SEMBILAN TERENGGANU PAHANG PERLIS… sapa-sapa je la… SELANGOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  82. MrsTomaikuta says:

    [..YouTube..] belajar elok2 sejarah…bukan semua negeri kelantan siam punya..

  83. MrsTomaikuta says:

    [..YouTube..] nk komen wat research dlu ..itu dipanggil pengguna intelek

  84. MrsTomaikuta says:

    nk komen wat research dlu ..itu dipanggil pengguna intelek

  85. idil959 says:

    [..YouTube..] aaa indon sial pukimak

  86. idil959 says:

    aaa indon sial pukimak

  87. [..YouTube..] selangor tok mung…sek2 nakut..sek2 kaloh thun ni..bleh blah arh……….wu siang mung geng…g tido arh mung nge k devan…wuuuuuuuuuu bodo…ahhah

  88. 71clubsTERENGGANU says:

    selangor tok mung…sek2 nakut..sek2 kaloh thun ni..bleh blah arh……….wu siang mung geng…g tido arh mung nge k devan…wuuuuuuuuuu bodo…ahhah

  89. alamakmatila says:

    [..YouTube..] thank god for placing me at SABAH.

  90. alamakmatila says:

    thank god for placing me at SABAH.

  91. gothicb1 says:

    [..YouTube..] udah ler tue..xhbis2 gado..naik bosan aku dgn bola dlm mlysia nie..pemain xde pape pnyokong plak gado..mne2 pnyokong pn kalo kt tmpt sndri msti tnjuk kuat..mrosakkn hrta bnda..mne nk maju..kalo team main mcm dlm epl pastu kalah,nk gado pn msuk akal jgk..ni team main pn mcm training ptg2 pastu kalah..pnyokonh plak gado..

  92. gothicb1 says:

    udah ler tue..xhbis2 gado..naik bosan aku dgn bola dlm mlysia nie..pemain xde pape pnyokong plak gado..mne2 pnyokong pn kalo kt tmpt sndri msti tnjuk kuat..mrosakkn hrta bnda..mne nk maju..kalo team main mcm dlm epl pastu kalah,nk gado pn msuk akal jgk..ni team main pn mcm training ptg2 pastu kalah..pnyokonh plak gado..

  93. pu3p00h says:

    [..YouTube..] @eddy1601 bleh jer nak boikot kedai makan kelantan..tak de masalah..sbb masakan kelantan sedap2 blh ker ko tahan dari tak makan..tambah2 tomyam..pehhh..mmg sedap…hahahahaha

  94. pu3p00h says:

    @eddy1601 bleh jer nak boikot kedai makan kelantan..tak de masalah..sbb masakan kelantan sedap2 blh ker ko tahan dari tak makan..tambah2 tomyam..pehhh..mmg sedap…hahahahaha

  95. pu3p00h says:

    [..YouTube..] @memangakupoyo for ur info kami bukan merempat di selangor tapi kami bekerja n mencari rezeki..awak sbnarnya terlalu set kan minda awak untuk benci rakyat kelantan berdasarkan 1 peristiwa pahit yang awak takkan lupa..tapi awak cube la tegur sorang mamat kelantan..baru awak tahu dorang nih pukimak ker tak..mst awak akan tahu betapa baiknya dorang..cube la klu tak caye..

  96. pu3p00h says:

    @memangakupoyo for ur info kami bukan merempat di selangor tapi kami bekerja n mencari rezeki..awak sbnarnya terlalu set kan minda awak untuk benci rakyat kelantan berdasarkan 1 peristiwa pahit yang awak takkan lupa..tapi awak cube la tegur sorang mamat kelantan..baru awak tahu dorang nih pukimak ker tak..mst awak akan tahu betapa baiknya dorang..cube la klu tak caye..

  97. pu3p00h says:

    [..YouTube..] @yoebamy rmai fan selangor pkai jersi selangor n tiada pergaduhan berlaku..so jgn ikut sedap mulut untuk pk ape yang akan berlaku..datang dulu baru tahu..kami tak de nak cari psal ngan sume org..

  98. pu3p00h says:

    @yoebamy rmai fan selangor pkai jersi selangor n tiada pergaduhan berlaku..so jgn ikut sedap mulut untuk pk ape yang akan berlaku..datang dulu baru tahu..kami tak de nak cari psal ngan sume org..

  99. pu3p00h says:

    [..YouTube..] @NurRebecca hahaaha..jgn risau anak dara kelantan ttap laku yang gaduh tuh puak laki..yang ppuan tak ambik port sgt pon..lantak p la dorang nak gaduh ke hapa..

  100. pu3p00h says:

    @NurRebecca hahaaha..jgn risau anak dara kelantan ttap laku yang gaduh tuh puak laki..yang ppuan tak ambik port sgt pon..lantak p la dorang nak gaduh ke hapa..

  101. [..YouTube..] padan muke penyokong ganu kene tibai ngan kelantan… hahahhahahahahhahahahahahha… menang FA, tapi penyokong kene tibai… hahahahhahahah… ganu bodoh piang

  102. memangakupoyo says:

    padan muke penyokong ganu kene tibai ngan kelantan… hahahhahahahahhahahahahahha… menang FA, tapi penyokong kene tibai… hahahahhahahah… ganu bodoh piang

  103. [..YouTube..] kena tibai??pale tok mu…kelantan & terengganu adk bradik pntai timur…mu tau apa mu dduk bwoh perut k devan..ahhahahhaha…bodo2…selngor g mmpus arh…ngan kelantan nakut…bodo2…bodo atas pale mu dngan k devan..ahhahhha

  104. 71clubsTERENGGANU says:

    kena tibai??pale tok mu…kelantan & terengganu adk bradik pntai timur…mu tau apa mu dduk bwoh perut k devan..ahhahahhaha…bodo2…selngor g mmpus arh…ngan kelantan nakut…bodo2…bodo atas pale mu dngan k devan..ahhahhha

  105. [..YouTube..] takut? kalo takut tak kan mati kut???

  106. memangakupoyo says:

    takut? kalo takut tak kan mati kut???

  107. [..YouTube..] natang sungguh orang klate, aku gomo nger yer baru tau, tengok sape menang,

  108. TheChelsea628 says:

    natang sungguh orang klate, aku gomo nger yer baru tau, tengok sape menang,

  109. [..YouTube..] sesama islam x baik gduh2.fikir2lh yee

  110. creativezoneriez says:

    sesama islam x baik gduh2.fikir2lh yee

  111. [..YouTube..] adik beradik ker sekarang ni?

  112. memangakupoyo says:

    adik beradik ker sekarang ni?

  113. 200002man says:

    [..YouTube..] babi la kau…kau ckp org kalntn merempat kat tmpat kau…bodoh pnya sial..orng2 aku la yng duk jana ekonomi kat tmpat kau..kitaorng cr rezeki halal,apa kau nak kecoh…kau pandai ckp jer bodoh,realitinya kau ni buta sgala2…kau bangga negeri kau kaya,cina yang kaya kau papa kedana gak…kau ingat hebat sngat ar ngan status negeri kau tu..puiiii…bangang punya melayu…tau kutuk jer….org cam kau ar yg duk rosakkan identiti bangsa sndiri…pegi mampus ar kau…xpuas ati mai cari aku kat PD…

  114. 200002man says:

    babi la kau…kau ckp org kalntn merempat kat tmpat kau…bodoh pnya sial..orng2 aku la yng duk jana ekonomi kat tmpat kau..kitaorng cr rezeki halal,apa kau nak kecoh…kau pandai ckp jer bodoh,realitinya kau ni buta sgala2…kau bangga negeri kau kaya,cina yang kaya kau papa kedana gak…kau ingat hebat sngat ar ngan status negeri kau tu..puiiii…bangang punya melayu…tau kutuk jer….org cam kau ar yg duk rosakkan identiti bangsa sndiri…pegi mampus ar kau…xpuas ati mai cari aku kat PD…

  115. hfiz1 says:

    [..YouTube..] hampa smua ni nk gdo pasaipa..klantan ka..kedah ka..slgoq ka yg mnang pn..pmain tu dpt duit..dpt piala..hmpa dpt pa..psai bola pn nk gdo..bila kta bdo mrh..cm pliaq

  116. hfiz1 says:

    hampa smua ni nk gdo pasaipa..klantan ka..kedah ka..slgoq ka yg mnang pn..pmain tu dpt duit..dpt piala..hmpa dpt pa..psai bola pn nk gdo..bila kta bdo mrh..cm pliaq

  117. keyokebab says:

    [..YouTube..] @the4emperor at least xmcm ko merempat di negeri sendiri….pemalas…..rakyat klantan rajin cr rezei..manew2 dieorang hadappppp…..

  118. keyokebab says:

    @the4emperor at least xmcm ko merempat di negeri sendiri….pemalas…..rakyat klantan rajin cr rezei..manew2 dieorang hadappppp…..

  119. DareMySelf38 says:

    [..YouTube..] kelantan bole la jd pencacai angkat najis aku!!bodoh,dtg tmpat org klu dok diam2 tkpe..perangai cam cibai!kedah pon bengong jadi barua kelantan..nk jea aku buang kelantan dari peta malaysia! rajin?hotak kau!asal kelantan keluar je kat berita mesti cerita pasal rogol tk pun dadah..ore klate make kudo jea kuat! org kedah aku respek sbb snggup jd balaci kelantan!kelantan tkde la kuat pon,kat tmpt aku org kelantan kene pijak2 jea..org selangor kalau nmpak org kelantan jgn bagi muka,tibai jea..

  120. DareMySelf38 says:

    kelantan bole la jd pencacai angkat najis aku!!bodoh,dtg tmpat org klu dok diam2 tkpe..perangai cam cibai!kedah pon bengong jadi barua kelantan..nk jea aku buang kelantan dari peta malaysia! rajin?hotak kau!asal kelantan keluar je kat berita mesti cerita pasal rogol tk pun dadah..ore klate make kudo jea kuat! org kedah aku respek sbb snggup jd balaci kelantan!kelantan tkde la kuat pon,kat tmpt aku org kelantan kene pijak2 jea..org selangor kalau nmpak org kelantan jgn bagi muka,tibai jea..

  121. harhsify says:

    [..YouTube..] @pagasca orang terengganu pun berani datang kelantan,gaduh sikit-sikit,biasalah

  122. harhsify says:

    @pagasca orang terengganu pun berani datang kelantan,gaduh sikit-sikit,biasalah

  123. ricokovic says:

    [..YouTube..] Kalu kelate kuar dari malaysia lagi bgus.. nanti bleh kaya mcm brunei atau sgpore.. Jadi anak tunggal.. Harap kelate merdeka dari malaysia nti.. Amin..

  124. ricokovic says:

    Kalu kelate kuar dari malaysia lagi bgus.. nanti bleh kaya mcm brunei atau sgpore.. Jadi anak tunggal.. Harap kelate merdeka dari malaysia nti.. Amin..

  125. agusmacannn says:

    [..YouTube..] bdoh kelate wooooo

  126. agusmacannn says:

    bdoh kelate wooooo

  127. logyta says:

    [..YouTube..] leklok sket ye…gi klantan wat pe., x de tmpat mnrik nk gi..

  128. logyta says:

    leklok sket ye…gi klantan wat pe., x de tmpat mnrik nk gi..

  129. DashCrist says:

    ko langsung x de semangat kesukanan. Oh lupa, ko datang saja nk cari gadoh. Kayu Api tol…

  130. bomplug says:

    penyokong lain pun ada dtg jgk..

  131. Asyraf Ibrahim says:

    anak kelantan datang tempat orang jual dadah wtf klantan

  132. usoperis says:

    sdarlah mrantau ngeri org jgn wat taek

  133. JHON73219 says:

    aaahahahha malu …dok negeri sendiri pon kna buli hahhahhahah selangok selangok ..lembik..tu la, dok negeri sendiri asyik menyalak dalam sangkar skarang kan dah kena …..dalam sangkar sendirik pon kna tibai

  134. blitzmask says:

    tp betull..aku x nk gaduh..tp byk kes penyokong kelantan cari gaduh dgn penyokong lain..dtg tempt org..nk caari pasl je..udah2 la..

  135. MixDeLaRoiX says:

    kelantan datang tempat orang buat taik..ko pk la sendir wahai orang kelantan..

  136. coco pie says:

    Monyet bodoh..kau ni anak haram eh….kalau aku nampak kau kat malaysia ni aq siat2 daging ko bgai anjing makan….babi ko xlayak jadi warganegara Malaysia….Ko Ingat Selangor tu ko punye ke perasan? Mak ko just beranak kan ko je at situ….sial nak ckp negeri org pukimak pulak….puki mak ko tu ko jilat dulu klau nak ckp negeri org pukimak…

  137. roshannun says:

    kelantan mcm sial…bodoh sngt..otak senget kelatan makan budu..bodoh…kelntn sial…tok guru terbaik..kesian tok guru..

  138. NING BAIZURA says:

    Sikap orang kelantan di mane2 je di malaysia ni memang biadab.. tapi bukan kesemuanya… cuma kebanyakan mereka bersikap kekampungan walaupun menetap di bandar besar

  139. mat sabun says:

    AK ANTI KELANTAN!!! KLO AK JUMPA MMG AK SEPAK MUKA DIE!!! MCM BABI JE PERANGAI!!!!

  140. sharnazz ahmad says:

    Aduh yai…tak habis-habis lagi dengan sikap biadap dan kurang ajar penyokong negeri Kelantan nie…Cubalah bawa sikap bertenang dan belajar menerima kekalahan, janganlah dibawa sikap ‘gangster’ kampung korang nie kat dalam stadium

  141. awe gunu says:

    alooo

  142. awe gunu says:

    Aku adalah darah selangor n kelantan………….semuanya sama je tak kire kelantan atau selangor masing2 ada sifat panas soo bila d provok jd lah pergaduhan tp yg aku x berpuas hari Anjing2 dari negara indonesia duk mengata kat negara kite kenapa semua x maki je Indig2 tersebut

  143. faisal faiez says:

    hahahaha

  144. ewan ron says:

    orang bodoh je yg nk dtg kelantan.selangor dan kelantan tetap akan saling membenci dan membunuh.selangor dan jdt anti kelantan ank budu

Leave a Comment

 

— required *

— required *