Gol Sendiri Marzuki Yusof Kelantan vs Terengganu

Gol Pertama Kelantan vs Terengganu. Jaringan sendiri Marzuki Yusof Minit Ke-28.

Match #15 Liga Super 2010: Kelantan vs Terengganu 3-0.

Stadium Sultan Mohd Ke-IV, 15 Mei 2010.

Advertisement

22 Comments

  1. ayie says:

    camane nk tngok vdeo lwn trgnu smlm?
    arap benar leh bulih tngok full vdeo lwn ganu smale tuh..
    kami dr perantauan mesir.
    peminat setia red warriors.

  2. edyxring says:

    [..YouTube..] Marzuki terlalu berhati hati sehingga memakan diri sendiri…

  3. edyxring says:

    Marzuki terlalu berhati hati sehingga memakan diri sendiri…

  4. moneycruel says:

    [..YouTube..] ganu tika tu kalut tu sumbat gol sdiri

  5. moneycruel says:

    ganu tika tu kalut tu sumbat gol sdiri

  6. HynosDestiny says:

    [..YouTube..] kapten tu

  7. HynosDestiny says:

    kapten tu

  8. ajilehaiman says:

    [..YouTube..] tp 2011 spe juara piala fa…………

  9. ajilehaiman says:

    tp 2011 spe juara piala fa…………

  10. TheKamalkaza says:

    [..YouTube..] setiap manusia mmbuat kesilapan, fan trganu xmarah, x kutuk pon mazuki ni,.. tapi daud su bt gol sndri, mcm2 di kutuknya fan klntan.. time senang sanjung, da jd cm2 marah.. bodo punya fan(sesetengah)..

  11. TheKamalkaza says:

    setiap manusia mmbuat kesilapan, fan trganu xmarah, x kutuk pon mazuki ni,.. tapi daud su bt gol sndri, mcm2 di kutuknya fan klntan.. time senang sanjung, da jd cm2 marah.. bodo punya fan(sesetengah)..

  12. pu3p00h says:

    [..YouTube..] biasa la setengah penyokong yang emosi mst ada perasaan marah kat daud su..tpi masih ada yang ttp myokong..hakikatnya stiap player bola sepak perlu terima risiko mcm nih..klu kalah mst ada yang kutuk punya..dah adat permainan..tambah2 kita tak leh nak sekat mulut org dari cemuhkan org lain..smoga daud su tabah..walaupon rmai mnyalahkan nya tpi masih rmai jugak ttp myokong..hdup TRW.

  13. pu3p00h says:

    biasa la setengah penyokong yang emosi mst ada perasaan marah kat daud su..tpi masih ada yang ttp myokong..hakikatnya stiap player bola sepak perlu terima risiko mcm nih..klu kalah mst ada yang kutuk punya..dah adat permainan..tambah2 kita tak leh nak sekat mulut org dari cemuhkan org lain..smoga daud su tabah..walaupon rmai mnyalahkan nya tpi masih rmai jugak ttp myokong..hdup TRW.

  14. calculate79 says:

    [..YouTube..] ambe org ganu.. ambe dop kisoh pun marzuki wat gol…. hidup ganu.. Marzuki kemahh… ambe dok blakang mum….

  15. calculate79 says:

    ambe org ganu.. ambe dop kisoh pun marzuki wat gol…. hidup ganu.. Marzuki kemahh… ambe dok blakang mum….

  16. [..YouTube..] bijokkkk

  17. ladiesmanns217 says:

    bijokkkk

  18. NickSyazOne says:

    [..YouTube..] owh….marzuki lme kli duk ganu bos….x rjin g negeri laen…sayng marzuki for terengganu…..thun 2001 yew main mnang piala malaysia sme ngn hAI-O ! ! ! hahahah,,,,peteh ganu peteh

  19. NickSyazOne says:

    owh….marzuki lme kli duk ganu bos….x rjin g negeri laen…sayng marzuki for terengganu…..thun 2001 yew main mnang piala malaysia sme ngn hAI-O ! ! ! hahahah,,,,peteh ganu peteh

  20. [..YouTube..] patoh ganu patoh!!!!

  21. MrGameover331 says:

    patoh ganu patoh!!!!

Leave a Reply to HynosDestiny

 

— required *

— required *